Odpowiedzi

2010-02-04T19:37:17+01:00
Sztuka wysoka to tyle co sztuka elit, zwłaszcza inteligencji XIX i pocz. XX wieku w Europie, natomiast sztuka „niska” to tyle, co sztuka popularna. W tym przypadku, określenie czym jest kultura wysoka i niska odpowiadałaby strukturze (hierarchii) społecznej i relacji władzy.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:43:27+01:00
Kultura wysoka to jest taka jaką na przekazuje szkoła,teatr,filharmonia,opera.Także kulturą wysoką może być film nominowany do Oscara itp.
Kulturę tą tworzą ludzie wykształceni,którzy potrafią przekazać informacje społeczeństwu na różnym poziomie.

Kultura niska to jest taka,która łamie zasady etyki moralnej.Rzeczywistość jest wtedy zniekształcona,banalna lub nawet nieprawdziwa.

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
11 5 11
2010-02-04T19:44:14+01:00
Niska kultura :
-brak wiedzy o swoich prawach i obowiazkach
-zdeformowane mechanizmy polityczne
-niechetny stosunk do drugiej oboby

wysoka kultura :
-duza wiedza o prawach
-powszechne wypelnianie obowiazkow
-wlasciwe funkcjonowanie
-akceptacja zycia spolecznego

Mam nadzieje ze moglam pomoc :D
5 5 5