Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:48:07+01:00
Obrazek i obliczenia w załączniku :)
2010-02-04T19:51:01+01:00
Obliczam a:
60:4=15cm

d1=10cm
d2=? P=d1*d2/2

przekątne rombu przecinają się pod kątem prostym.
(2) - kwadrat
a(2) = 1/2 d2(2) + 1/2 d1(2)
15(2) = 1/2 d2(2) + 5(2)
225= 1/2 d2(2) +25
1/2 d2(2)=225- 25
1/2 d2(2)=200
1/2 d2(2)=10 pod pierwiastkiem 2

d2=20 pod pierwiastkiem 2

P=10*20 pod pier 2 /2
P= 100 pod pierwiastkiem 2