Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:41:57+01:00
Niedźwiedź biały, lis polarny, renifer, białe zające, skoczki, chochoły, dzikie osły i wilki, wielbłądy, dromader, sobole, lisy polarne, lisy czarne i srebrzyste, gronostaje, wydry, wiewiórki, niedźwiedzie, owce argali, suhaki, piżmowce i kozy kaszmirskie, słonie, woły, delfiny i wieloryby, ryby, kozy angorskie, gazele, tygrys, pantera,
3 4 3
2010-02-04T20:10:18+01:00
Panda wielka
Słoń indyjski
Tygrys
Lew
Lampart
Antygona indyjska
Bażant
Jastrząb
Orangutan
Ryś eurazjatycki
Sarna
Krokodyl
Warzęcha
Żuraw
Rybołów
Chrabąszcz majowy
Wilk
Łoś
Daniel
Gęś gęgawa
Lis
Jeżozwierz
Jeż
Jenot
2 3 2
2010-02-04T23:25:47+01:00
Wszystkie egzotyczne zwierzeta typu:tygrysy słonie małpy krokodyle itd.
3 1 3