Przetłumacz
Wstaję o 6.30.
Zaczynam niemiecki o 8.55
Dzwonię do Kasi o 14.00
Wracam do domu o 22.0
Moja koleżanka wraca o 19.00
On oglada tv od 16-19.00
Wy wstajecie w niedziele o 11.00
Oni zaczynają angielski o 8.00
Ty dzwonisz do Marcina w piątek

Z góry dziękuję !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:38:20+01:00
Ich stehe um 6.30.
Ich fange an, Deutsch 8,55
Ich nenne Kasia um 14.00 Uhr
Ich gehe nach Hause auf 22,0
Mein Freund kommt zurück um 19:00
Er sieht das Fernsehen von 16-19.00
Sie erhalten bis am Sonntag um 11.00 Uhr
Sie fangen an, Englisch 8,00
Sie anrufen, um Martin am Freitag,
2010-02-04T19:38:29+01:00
Ich stehe um 6.30.
Ich fange an, Deutsch 8,55
Ich nenne Kasia um 14.00 Uhr
Ich gehe nach Hause auf 22,0
Mein Freund kommt zurück um 19:00
Er sieht das Fernsehen von 16-19.00
Sie erhalten bis am Sonntag um 11.00 Uhr
Sie fangen an, Englisch 8,00
Sie anrufen, um Martin am Freitag,


:0)