Odpowiedzi

2010-02-04T19:41:13+01:00
Związki frazeologiczne do słowa lewy : na lewą stronę, mieć dwie lewe ręce, wstać lewą nogą
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:41:29+01:00
Na lewo, wstać lewą nogą, mieć dwie lewe ręce, na prawo i lewo, lewe papiery,
być czyjąś prawą ręką,
3 5 3
2010-02-04T19:41:41+01:00
Lewy:
- mieć dwie lewe ręce
- wstać lewą nogą
- na lewą stronę
Prawy:
- być czyjąś prawą ręką
1 1 1