1.Wysłuchaj utworu i opisz nastrój, w jaki wprowadza Cię ta muzyka.
Tu jest ta piosenka: http://www.youtube.com/watch?v=aIe3qqfRCy0


2.Wysłuchaj fragmentu utworu i opisz swoje wrażenia na jego temt.
Tu jest ten fragment: http://www.youtube.com/watch?v=Ve-LLzhKXR4


ps.Prosze o pomoc, bo to na jutro (odpowiec z dostepnych źródeł np. internet, itp )

2

Odpowiedzi

2010-02-04T19:55:30+01:00
1) Ta muzyka wprowadza mnie w bardzo tajemniczy nastrój. Wyraźnie słyszę dzwony katedry bijące spod wody.

2) Jest to muzyka bardzo senna i tajemnicza. Jest ona również smutna. Trochę mnie przeraża.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T23:00:26+01:00
Utwór pierwszy wprowadza mnie w lekki smutek oraz moment odpowiedni do rozważania . W pewnych momentach można usłyszeć tak jakby przebudzenie się i przegonienie smutku .

Utwór drugi wprowadza mnie w zachwyt oraz tak jak utwór pierwszy w refleksję na rozmaite tematy. Wrażenia są nie do opisania. Utwór jest również dosyć przerażający.

Liczę na naj .
;)
1 5 1