Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:43:18+01:00
Moim zdaniem chodzi o to że to właśnie człowiek w niektóeych kontekstach decyduje o tym co sie dzieję na ziemi, czy są wojny itd.to my wsólnie a zarazem każdy z osobna powiniem nadawać ziemi nowy wwymiar coraz lepszy
2 4 2
2010-02-05T00:21:47+01:00
Modlitwa czyli rozmowa z Bogiem to podstawa świata , ponieważ Bog stworzył go . Te słowa oznaczają to , że Bóg ma być tak jakby podstawą Ziemi i ma nadawać sens życiu.


;)
8 1 8