Odpowiedzi

2010-02-04T20:28:55+01:00
Edison ,einstain (jakos tak sie pisze ajnsztajn ) kopernik.sklodowska-curie,John Eckert i John Willian Mauchly (oni sie przycinili do stworzenia komputera ) bill gates(twórca microsoft)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:34:24+01:00
Według mnie najbardziej losy świata zmieniły wynalazki Thomasa Edisona i Jana Szczepanika . Ten drugi zwany jest " Polskim Edisonem " . Jest autorem 50 wynalazków i kilkuset opatentowanych pomysłów technicznych z dziedziny fotografii barwnej, telewizji i innych . W 1897 opatentował telektroskop . Na początku XX wieku opracował system filmu barwnego . Pracował także nad odtwarzaniem filmu dźwiękowego.Stworzył pancerz kuloodporny który przyniósł Mu sławę, ponieważ obronił on przed zamachem króla hiszpańskiego Alfonsa XIII, który w ramach wynagrodzenia odznaczył Szczepanika najwyższym odznaczeniem państwowym.
7 4 7