Odpowiedzi

2010-02-04T19:49:28+01:00
Indie sa tak licznie odwiedzane przezturystów,ponieważ :
-są liczne zabytki
-piekne krajobrazy
-jest ciepły klimat
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T23:24:50+01:00
Ponieważ znajduje sie tam słynny na całym świecie tadz mahal. Ponadto indie słynął z filmow Bollywood.Odmiennej kultury,ale bardzo bogatej.Leżą nad oceanem Indyjskim.Mają sprzyjający klimat.urozmaicona rzeżbe terenu.