1.Michael hat sich mit Nina verabredet.michał umówil się z niną
2.Wo treffen sie sich?gdzie oni się spodykają
3.Wann treffen sie sich ?kiedy oni się spotykają
4.Er wartet jetzt auf sie.on teraz czeka na nią
5.Was denkt er?co on myśli
6.Was denkt sie ?co ona myśli

ułóż do tego kródkie wymyślone odpowiedzi i przetumacz na j.polski co piszesz
np.nina myśli o.........po niemiecku napisz i przetumacz

PROSZE!!!
DAJE NAPEWNO NAJ*
ODPOWIEDZ PROSZE JAK NAJSZYBCIEJ !!!

2

Odpowiedzi

2010-02-04T20:16:56+01:00
1.
2. Sie haben sich in den Park getroffen.(Oni spotkali się w parku)
3. Sie haben in der Nacht getroffen.(Oni spotkali się w nocy)
4.
5. Er denkt an Nina.(On myśli o Ninie)
6. Sie denkt an Michael.(Ona myśli o Michaelu)
albo
5. Er denkt an den Basketball.(On myśli o piłce nożnej)
6. Sie denkt an Süßigkeiten.(Ona myśli o słodyczach)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:25:48+01:00
1. Warum hat Michael mit Nina verabredet? (dlaczergpo M umowil sie z N)
2.Michael und Nina treffen sich an dem See. (Michał i Nina spotykaja się nad jeziorem)
3. Sie treffen sich Freitag am Nachmittag um cirka 17 Uhr. (oni spotykaja sie w piatek popoludniu okolo godziny 17
4. Warum er wartet auf sie? Verspatet sie sich? (nad a kreski) (Dlaczego on na nia czeka? Spoznia sie?)
5. Er ist unzufrieden, dass die sich verspa(kreski nad a)tet hat.(on jest niezadowolony, ze ona sie spoznila)
6. Sie meint, dass er schon nicht mehr verabreden mo(kreski nad o)chte. (ona uważa, że on nie bedzie chcial sie wiecej umowic)