Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:47:50+01:00
Główne niebezpieczeństwa:
-mogą paść z wycieńczenia
-mogą nie znaleźć miejsca do żerowania
-mogą zostać postrzelone przez myśliwych
-niektóre ptaki są słabsze od innych więc mogą paść z przemęczenia
-mogą na nie polować inne drapieżniki
-mogą natrafić na niesprzyjającą pogodę
-mogą "złapać chorobę"

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
2 3 2
2010-02-04T19:48:26+01:00
- zakłócenia pogody, atak ze strony drapieżników, braki pokarmu, niebezpieczeństwa powodowane przez człowieka (np. polowania, zderzenia ptaków z liniami energetycznymi)
1 5 1
2010-02-04T19:49:19+01:00
Wycieńczenie tym przelotem
kłusownictwo ludzkie
napotkanie np. samolotu
bezmyślność ludzka i kalectwo dla ptakó
prądy powietrzne
brak dostępu do wody w czasie postoju i żywności
1 5 1