Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:50:06+01:00
VALENTINE'S DAY

1)silent - cichy
2)tin - odznaka policyjna
3)ten - dziesięć
4)sense - rozum
5)tan - opalenizna
6) slave - niewolnik
7) set - zestaw
8) last - ostatni
3 2 3
2010-02-04T19:51:05+01:00
Valentine's day

ten
salt
seven
nine
lady
it
van
san
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T19:57:38+01:00
Line - linia
nite - noc
den - legowisko
date - data
dale - dolina
leave- wyjdź
del -



























3 3 3