Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T19:46:55+02:00
Moim zdaniem lato to najpiękniejsza pora roku. W jego słońcu mogę wylegiwać się na piaszczystej plaży i w chłodnawym morzu. Zwiedzać wiele miejsc, które innymi porami były, by dla mnie niedostępne, ponieważ jest rok szkolny.W słońcu mogę zdobyć złocistą opaleniznę. W lato zawsze jest pora na wygłupy ze znajomymi. Choć póżniej jest szkoda wrócić do szkoły, cieszymy się z udanych wakacji. Kocham t=ą porę roku za to, że świeci pięknie słoneczko.
1 4 1
2009-10-07T19:48:43+02:00
Lato to najpiekniejsza pora roku przedewszystkim dlatego ze w lato rozpoczyna sie najpiekniejszy okres dla ucznie- wakacje. zazwyczaj wakacje sa bardzo cieple wiec mozna do woli lezec plackiem na brzuszku. ;P mozna zwiedzac rozne ciekawe miejsca, spelniac swoje marzenia. lato jest piekne poniewaz natura sie rozwija sa piekne kwiaty i mozna odpoczac wsrod natury ;P