Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:53:46+01:00
Mojżesz-Choć faraon wydał nakaz mordowania wszystkich chłopców on jeden ocalał.Był przywódcą,który pomógł Izraelitom opuścić Egipt.Razem z nimi podążał do Ziemi Obiecanej.Był człowiekiem bardzo mądrym,uczonym.Wolał cierpieć razem z innymi niż popełnić grzech.

Proszę o najlepszą odpowiedź.
2010-02-04T20:24:57+01:00
Mojżesz- Postac biblijna. Przywódca Izraelitów w okresie ich wyjścia z egiptu i wędrówki do ziemi obiecanej. Został on wyciągnięty jako niemowlak z rzeki Nilu przez córkę faraona.