Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:52:47+01:00
Pomijając, że droga nie może być równa 20s i jeszcze do tego 200m, oto rozwiązanie(bezsensowna treść :P):
Dane:
V 0=0
S=200m
t=20s
Szukane:
V k=?

S=( (V 0 + V k)/2 ) * t / *2
Ponieważ V 0 = 0, możemy to pominąć w sumie prędkości.
2S = t*V k/ :t
2S / t = V k
V k = 2*200m/20s
V k = 20 m/s

Niestety indeksowanie jest ograniczone, mam nadzieję, że czytelnie.
4 3 4
2010-02-04T19:53:01+01:00
T=20s
s=200m
v=a*t

S=1/2a*t² , wystarczy podstawić, aby policzyć 'a'
200=1/2a*400
200=200a
a=1
Mamy policzone 'a' więc możemy już skorzystać ze wzoru
v=a*t
v=1*20
v=20(m/s)
6 3 6