Odpowiedzi

2010-02-04T19:52:07+01:00
P = a² * √3 / 4

a) a = 8 więc P = 16√3
b) a = 10 więc P = 25√3
c) a = 2√3 więc P = 3√3
d) a = 5√2 więc P = 12,5√3
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:13:51+01:00
A= 8cm
P= a kwadrat razy pierwiastek z 3 przez cztery
8kwadrat* pierwiastek z 3 przez cztery to się równa 64* pierwiastek z 3 przez 4 równa się 16 pierwiastków z 3
b= 10
P= 10 kwadrat * pierwiastek z 3 przez 4 = 25 pierwiastków z 3
c= 2 pierwiastki z 3
po przekształceniu z 2 pierwiastki z 3 wyszło 12
P = 12 * pierwiastek z 3 przez 4 = 3 pierwiastki z 3
d = 5 pierwiastków z 2
po przekształceniu wyszło 50
P= 50 *pierwiastek z 3 przez 4 = 12,5 pierwiastka z 3