Odpowiedzi

2010-02-04T19:54:09+01:00
Poprzez Modlitwe i rozglaszanie czynów pana jezusa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:55:45+01:00
Możesz wstąpić do wsolnoty parafialnej, brać udział w życiu kościoła - tam, poznawać lepiej pismo i potem przekazywać je nowym, młodszym uczestnikom grupy. Często przytaczać historie znane z Pisma co może zainteresować Twojego rozmówcę i czegoś go nauczyć. Młodsze rodzeństwo i małe dzieci uczyć piosenek co pomoże im poznać religię.
2010-02-04T20:27:31+01:00
Poprzez nauczanie, przekazywanie informacji innym. Również poprzez modlitwę.