Proszę o dokładne obliczenia szczególnie chodzi mi o to jaka jest liczba ludności
W 2004 roku w mieście urodziło się 3580 osób, a zmarło 4110 osób.
W tym samym czasie przyjechało na stałe 715 osób, a wyjechało 760 osób.
Na podstawie powyższych informacji oblicz:
a) przyrost naturalny
b) saldo migracji


daje naj :)

2

Odpowiedzi

2010-02-05T00:25:41+01:00
A) 3580 - 4110 = -530
b) 715 - 760 = -45
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T00:27:51+01:00
A)
PN=U-Z
PN=3580-4110
PN=(-530)

(Prz=PN±Sm
Prz=-530 -45
Prz=-575)poza zadaniami

Sm=715-760
Sm=-45
Wynika na to ze to miasto maleje w 2004roku