Pomyśl, komu i z jakiej okazji chciałabyś ofiarować jedną z zaproponowanych książek. Następnie napisz dedykacje, w której uzasadnisz, czym się kierowałaś, dokonując wyboru.

mamy do wyboru: ENCYKLOPEDIA, PRZEWODNIK TURYSTYCZNY MAZURY I MALARSTWO XIXwieku

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:57:05+01:00
Droga Przyjaciółko. Zastanawiałam się, co Ci podarować. Stwierdziłam, że najlepszym wyborem będzie "Przewodnik. Daję Ci go, by Twoje mazurskie wyprawy zawsze kończyły się dotarciem do zamierzonego celu, tak jak i całe Twoje życie.
12 3 12
2010-02-04T20:00:45+01:00
Przewodnik turystyczny Mazury
przyjaciółka lubiąca wycieczki
z okazji urodzin

Kochana, wybierając tą książkę dla Ciebie, kierowałam się twoją pasją. Mam nadzieję, że będziesz zadowolna, tym bardziej, że jedziesz na Mazury w wakacje. Z pewnością dowiesz się czegoś ciekawego.
Twoja ... (imię)
8 3 8