Odpowiedzi

2010-02-04T20:00:41+01:00
Zanurzając torebki z herbata w zimnej i gorącej wodzie możemy obserwować zależność OPORU od temp.

wydaję mi się, że to odpowiednia odpowiedź.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:01:02+01:00
Nie wiem czy na pewno o to chodzi, ale myślę, że w gorącej wodzie cząsteczki poruszają się szybko i mieszają się z herbatą, co wyraźnie widać. W zimnej wodzie natomiast, cząsteczki poruszają się wolno, mieszanie się herbaty z wodą jest bardzo powolne, wręcz niezauważalne.

aha, to chodzi o dokończenie zdania ;)
już napisałem, więc może...

zależność szybkości rozpuszczania/ruchu cząsteczke od temp. ?