Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T19:59:59+01:00
3/5= 0,6 = 60%
7/25= 0,28 = 28%
18/15= 1,2 = 120%
2i 7/10= 2,7= 270%
53/20= 2,65= 265%
1 i 1/25= 1,04= 104%
2010-02-04T20:00:04+01:00
60%, 28%, 120%, 270%, 265%,104%
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T20:01:11+01:00
3/5 = 60/100 = 60%
7/25 = 28/100 = 28%
18/15= 1,2 = 120%
2i 7/10, = 27/10 = 270/100 = 270%
53/20 = 265/100 = 265%
1 i 1/25 = 26/25 = 104/100 = 104%