Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:00:50+01:00
Drodzy słuchacze,

Pragnę przedstawić Wam przedstawić zagrożenia i negatywny wpływ reklam na człowieka.

Po pierwsze reklamy manipulują widzem i często zatajają niektóre, zauważmy ważne dla klienta, informacje. Nie podają informacji dla siebie niekorzystnych.

Kolejnym argumentem jest to że przez reklamy dzieci często buntują się, żądając wręcz produktu który widziały w reklamie. zdarza się że demoralizują - jeśli zawierają na przykład treści powiązane z erotyką np. reklama sieci komórkowej Mobile lub dezodorantu dla mężczyzn AXE.

Na koniec jedna ze spraw które chyba najbardziej denerwuje widzów w czasie ciekawych programów telewizyjnych czy słuchowisk. Nadawanie reklam przez staje komercyjne często odbywa się wielokrotnie w czasie emisji danego programu.

1) przedstawienie ogólne tematu
2) manipulacja widzem poprzez rekalmy
3) negatywny wpływ na dzieci
4) demoralizacja
5) przerywanie programów telewizyjnych
5) podsumowanie i końcowe wnioski
5 3 5