Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:00:08+01:00
12+13=100%
25=100%
12/25 = 48/100 = 48% chlopcy
13/25 = 52/100 = 52% dziewczeta

o Boże klaudiaa11 do której ty klasy chodzisz!?!?
1 5 1
2010-02-04T20:05:03+01:00
Chłopcy i dziewczynki - cała klasa
12+13=25
25-100%
12-x czyli chłopcy
25x-12*100%
x=1200%:25
x=48%
48% to chłopcy czyli 52% to dziewczynki
żeby obliczyć dziweczynki można też z niewiadomą
25-100%
13-x
25x-100%*13
25x-1300%
x=1300%:25
x=52%
52% to dziewczynki
1 1 1