Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:08:12+01:00
Formy kuliste: ziarniaki, dwoinki, paciorkowce, gronkowce, pakietowce
Formy wydłużone: pałeczka, laseczka, maczugowiec
Formy skręcone spiralnie: przecinkowce, śrubowce, krętki
Formy rozgałęzione: promieniowce, prątki
2 2 2
2010-02-04T20:10:26+01:00
1. A) formy kuliste: ziarniak, dwoinka, czwórniak, pacorkowiec, pakietowiec, gronkowiec
B) formy cylindryczne: pałeczka, laseczka
C) formy spiralne: przecinkowiec, skrętniak, krętek

2. Formy to te A,B,C.
2010-02-04T20:11:32+01:00
1. Kształt kulisty, kształt pałeczki, przecinkowce, śrubowce, krętki.
2. Formy morfologiczne: ziarniaki, dwoinki, paciorkowce, gronkowce, promieniowce, maczugowce.