Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:09:56+01:00
Saga-staroskandynawskie dzieła epickie o bohaterach i rodach - podróżach Wikingów, migracji na Islandię. Pierwotnie były przekazywane ustnie
fantazja-pojęcie pochodzące z języka psychoanalizy. Fantazja to pewien wyobrażony scenariusz, w którym w sposób jawny lub ukryty osoba spełnia swoje życzenia. Fantazja jest elementem rzeczywistości psychicznej. To co podmiot uważa za swoje rzeczywiste wspomnienie jest - z punktu widzenia psychoanalizy - jedynie jego fantazją i nie musiało się wydarzyć w rzeczywistości lub wydarzyło się inaczej niż jest to relacjonowane przez podmiot.
tak sądze
2 3 2
2010-02-04T20:11:42+01:00
Saga - są to dzieje rodu .

Fantazja to inaczej wyobrażenie przedmiotów lub osób które nie istnieją w rzeczywistości .
1 2 1