Odpowiedzi

2010-02-04T20:14:29+01:00
(35,89)1=35,89
(291,245)0=1


1kg=1000g
1000g:1,8=0,0018g

2,6kg=2600g
2600g*1,8g=4680g
W 2,6kg tego owocu znajduje się 4680g witaminy C
1 4 1
2010-02-04T20:17:10+01:00
(35.89)1= 35.89
(291,245)0=291,245

a drugiego nie wiem..
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:48:47+01:00
Potęgi są dobrze;))

w 1000 g jest 1,8 g wit.C
w 2600 g jest x g

x= 2600 * 1,8 : 1000 = 4,68 g
1 5 1