Odpowiedzi

2010-02-04T20:11:50+01:00
Ponieważ:
Płyn znajdujący się w tych naczyniach zwany jest chłonką i zanim zostanie włączony do obiegu krwi przepływa przez szereg stacji przekaźnikowych, które stanowią węzły chłonne.
Węzły chłonne są niemal we wszystkich narządach znajdujących się wewnątrz ludzkiego organizmu, chroniąc przed atakiem obcych mikroorganizmów. Każdy narząd ma swój własny system chłonny. Układ chłonny stanowi sieć naczyń limfatycznych, które mają za zadanie odprowadzanie płynów z przestrzeni międzykomórkowych do układu żylnego.
1 3 1
2010-02-04T20:13:27+01:00
Ponieważ wezly chlonne glownie transportuja plyn tkankowy, a organizmy zywe calkowicie zbudowane sa z roznych tkanek
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:14:38+01:00
W obrębie węzłów chłonnych erytrocyty oczyszczają limfę z zawartych w niej organizmów chorobotwórczych i innych ciał.

chronią każdy narząd przed działaniem organizmów chorobotwórczych.
1 3 1