Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T20:17:57+01:00
Gdzie są tatry?
-Tatry znajdują się w Zakopanym

Ile śniegu w ciągu zimy może na nie spaść ?
-W ciagu jedenj zimy może spaść nawet do 10metrów w góże

Czy dużo osób zdobyło szczyt Tatrów?
-Zbyt dużo nie ,ponieważ jest duże zagrożenie upadkiem i śmiercią ,nie mogę dokładnie powiedzieć

Czy tatry jako góry są groźne ?
-Tak ,ponieważ jesli ktoś się na nie wspina chwila nie uwagi i może nawet umżeć a nawet napewno.

Czy tatry są wysokie jak dla pani?
-Stanowczo są duże lecz sa i większe szczyty

Czy zamieżała pani się kiedys na nie wspiąc?
-Nie ,poniewaz mam lęk wysokości ...

Czy te góry są dobrze zasypane śniegiem byz daleka wyglądały ładnie?
-Stanowczo tak ,poniewaz gdzie niegdzie widac skały .



(Nic więcej nie wymyśle mam nadzieje ze i tyle sie przyda )
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:24:42+01:00
Jaka jest powierzchnia Tatr ?
Jak dziela się Tatry ?
Gdzie są położone ?
Czy należą do nich najwyższych gór w polsce ?
Kiedy powstały ?
Jakie są najwyższe ich szczyty ?
Czy należą do nich jeziora ?
-II- -II- -II- Rzeki ?
Jakimi górami są tatry ?
Jakie cechy ma rzeźba Tatr ?
Czy wystepują tam jaskinie, jesli tak to jakie ?
Jak nazywa sie osad który znaleziono na zboczu Jagniecego Wierchu ?
Jaki jest najwyższy szczyt ?
Jaki był najwczesniejszy wypadek w tatrach i w jakim celu ?
Jaka była pierwsza odnotowana wycieczka w tatry ?
Do jakiego klimatu jest podobny klimat tatrzanski ?
Podaj srednia temperature powietrza.
Jakie sa najpopularniejsze gatunki zwierzat wystepujace wlasnie tam ?
Jakie sa najpopularniejsze gatunki roslin wystepujacych tam ?
Gdzie przebbiega glówna gran Tatr ?
1 5 1