Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:21:32+01:00
Np. Aniu!
Chciałabym cię bardzo przeprosić za to tak wczoraj sie zachowałam wobec Ciebie.Jest mi strasznie głupio.Nie wiem jak mogłam coś takiego powiedzieć.Mam nadzieję ze sie nie gniewasz.
Jeszcze raz cie przepraszam i myśle że mi wybaczysz;)

Marta.
2010-02-04T20:30:46+01:00
dla najmilszej , najsympatyczniejszej i zawsze pomocnej kolezanki. maly drobiazg na zgode po naszej zbednej klutni . mam nadzieje ze Ci sie spodoba :))