U podnóża góry , na wysokości 600 m.n.p.m .,znajduje się dolna stacja wyciągu narciarskiego , a na wysokości 1800 m n.p.m. umieszczono górną stację wyciągu .Jaka jest różnica wysokości nad poziomem morza
Matematyka Nowa Era zad.2 str.167

3

Odpowiedzi

2010-02-04T20:19:02+01:00
1800 m. n.p.m - 600 m. n.p.m. = 1200 m. n.p.m.
Proszę :D
1 1 1
2010-02-04T20:20:29+01:00
1800 - 600 = 1200 m n p m - różnica wysokości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:22:01+01:00
Dane:
Wysokość dolnej stacji: 600m n.p.m
Wysokość górnej stacji: 1800m n.p.m

1800m n.p.m - 600m n.p.m = 1200m n.p.m

Odpowiedź: Różnica wysokości nad poziomem morze między dolną, a górną stacją wynosi 1200m n.p.m