Odpowiedzi

2010-02-04T20:19:54+01:00
Myśle ze może on oznaczać,że jest on o ludziach , którzy sa świadkami wielu wydarzeń w jakieś określonej czasoprzestrzeni(np: II wojna światowa) są oni tak jakby bohaterami własnej historii lub obserwatorami pewnych wydarzeń, które miały miejsce w przeszłości. Trudno jest mi sie rozpisywać na ten temat, bo nie wiem czy był jakiś tekst do tego tytułu :P
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:25:29+01:00
Świadkowie czasu to mogą być osoby, które były świadkami mniej lub bardziej liczących się wydarzeń, takich jak rozwój cywilizacji. Te osoby mogą nam zaświadczyć, jak czas zmienił ich życie. To także mogą być różnego rodzaju przedmioty, na których czas pozostawił swój ślad.


Nie wiem czy o to chodziło, ale mam nadzieję, że pomogłam. ;]
19 3 19