Która forma z nawiasu pasuje do zdania:

1. nie ponaglaj mnie, muszę się ( namyślić/namyślec)
2.Trzeba będzie (zemeć/zmielić) (tę/tą) kawę
3. Proszę (panią/pani), mogę iść do domu?
4.Niestety, uznali go ( jako winnego/ winnym/ za winnego) tego czynu
5.nareszcie zaczęło sie (wypogadzać/ wypagadzać)
(Cokolwiek by/ Co by nie) powiedzieć, zyskała bardzo dużą popularność

pomocy proszę

3

Odpowiedzi

2010-02-04T20:21:16+01:00
1. nie ponaglaj mnie, muszę się ( namyślec)
2.Trzeba będzie (/zmielić) (tę/tą) kawę
3. Proszę (/pani), mogę iść do domu?
4.Niestety, uznali go ( / winnym/ ) tego czynu
5.nareszcie zaczęło sie (wypogadzać/)
(Cokolwiek by) powiedzieć, zyskała bardzo dużą popularność
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:22:32+01:00
1. nie ponaglaj mnie, muszę się namyśleć
2.Trzeba będzie zmielić tą kawę
3. Proszę pani, mogę iść do domu?
4.Niestety, uznali go winnym ego czynu
5.nareszcie zaczęło sie wypogadzać
Cokolwiek by powiedzieć, zyskała bardzo dużą popularność
1 5 1
2010-02-04T20:23:02+01:00
1.namyślić
2.zmielić, tę
3.pani
4. winnym
5.wypogadzać
6.cokolwiek by powiedzieć

liczę na na...PROSZĘ
1 5 1