Odpowiedzi

2010-02-04T20:26:12+01:00
Przed zakażeniem chroni spożywanie mięsa tylko z pewnych źródeł, podlegającego kontroli weterynaryjnej. Nie powinno się jeść surowego ani niedogotowanego mięsa. Poza tym obowiązują ogólne zasady higieny osobistej i utrzymywania czystości w domu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:26:47+01:00
Głównie to przestrzeganie podstawowych zasad:
spożywanie miesa pochodzącego z legalnego uboju(zbadanego przez służbę sanitarno-weterynaryjną)
unikanie konsumpcji surowego mięsa (zawsze istnieje niewielkie ryzyko zarażenia)
poprawa warunków hodowli bydła i warunków sanitarnych na wsi (zapobieganie zanieczyszczaniu fekaliami ludzkimi wody i gleby).
przestrzeganie zasad higieny (mycie rąk, jarzyn, owoców przed jedzeniem)
2010-02-04T20:27:44+01:00
Do zakażenia dochodzi poprzez spożycie surowego mięsa wieprzowego lub wołowego ktore zawiera wągry- larwy tasiemca. Nie jedz surowego miesa to nic Ci nie będzie:)