Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Awia
  • Początkujący
2010-02-04T20:29:36+01:00
Bitwę po Grunwaldem najlepiej oddała literatura. Opisała ona uczucia towarzyszące biorącym w niej udział wojowników. Dostarczyła również wielu opisów. Ukazała, co działo się po kolei. Sprawiła, że można było sobie całą bitwę po swojemu wyobrazić.
2010-02-04T20:31:34+01:00
Moim zdaniem jest to literatura.
Książka ta jest lekturą szkolną.
Bardzo dużo pisarzy pisze tą książkę.
Wiele czytelników klasyk mówi o tej książce/lekturze.
Tą bitwę się omawia w szkołach.