Odpowiedzi

2009-10-07T19:58:54+02:00
Powinien zawierac historie ktore wydarzyly sie w danym panstwie
1 5 1
2009-10-07T19:59:25+02:00
Powinien łatwo wpadać w ucho, zagrzewać do walki, i być takim, który wszyscy bedą śpiewac.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:00:07+02:00
Przede wszystkim nawiązanie do Polaków . Podnisienie na duchu (ale to bardziej do Roty) . Byśmy byli dumni , że mieszkamy w tym a nie innym kraju , że nie damy by nam zabrali ojczystą ziemie , no i rzeczy w tym stylu .
1 5 1