Odpowiedzi

2010-02-04T20:27:04+01:00
Tunezja jest najbardziej liberalnym krajem arabskim, o czym świadczą m.in. rozbudowane prawa kobiet. Kobiety zawdzięczają to pierwszej żonie Habiba Burgiby, która była Francuzką. Niektórzy uważają, że to ona przekonała męża do kilku wielkich reform, m.in. zniesienia wielożeństwa, zniesienia noszenia tradycyjnych chust przez kobiety

Przyrost naturalny - 1,12%.

Religia w Tunezji - islam (sunnici) 99,66%, chrześcijaństwo 0,23%, judaizm 0,02% i inne .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:29:21+01:00
W roku 1940, 8 km. na północny-wschód od stolicy Tunezji, Tunisu wyrósł na pustyni międzynarodowy port lotniczy. Oficjalną nazwę otrzymał na cześć historycznego miasta Kartaginy, ale wśród turystów znany jest pod nazwą Tunis – el Aouina. Historia Historia lotniska sięga roku 1920. Wówczas na miejscu dzisiejszego międzynarodowego portu lotniczego znajdowało się jezioro dla hydroplanów. Już w roku 1938 odprawiło 5800 pasażerów podróżujących między FrancjąTunezyjską radość życia odzwierciedlają różne festiwale, które opiewają właśnie dar życia. Nawet najmniejsze wioski znajdują okazję do świętowania, niezależnie od tego czy są to letnie żniwa, rozpoczęcie sezonu wędkarskiego, uroczystości ku czci miejscowych świętych czy nadejście wiosny. Mieszkańcy chętnie zapraszają i przyjmują gości. Bawią się z nimi, tańczą i uśmiechają się tworząc wspaniałą atmosfrę. Festiwal na Saharze jest marzeniem każdego, kto chce spędzićnoc na wydmach i podziwać .
2010-02-04T20:31:27+01:00
Tunezyjczycy są tolerancyjni i otwarci, ale należy pamiętac o szanowaniu ich uczyc religijnych. Wchodząc do meczetu nalezy zdjac obuwie, a w srodku nie wolno dotykac Koranu.