Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:31:39+01:00
A)3,6 + 1,2 x 0,7= 3,6 + 0,84 = 4,44
3,7 x 5,2 -6,8 x 1,45= 19,24 - 9,86 = 9,38
89,4 x (62,18 - 59,68)= 89,4 x 2,5 = 223,5
21,8 x 1,5 - 19,43= 32,7- 19,43 =13,27
(27,68 + 47,62) x 0,9= 75,3 x 0,9 = 67,77
(3,658 + 8,752) x (100 - 92,1)= 12,41 x 7,9 = 98, 039
3 3 3
2010-02-04T20:31:55+01:00
A)3,6 + 1,2 x 0,7= 3,6 + 0,84 = 4, 44
3,7 x 5,2 -6,8 x 1,45 = 19,24 - 9,86 = 9,38
89,4 x (62,18 - 59,68) = 89,4 * 2,5 = 223,5
21,8 x 1,5 - 19,43 = 32,7 - 19,43 = 13,27
(27,68 + 47,62) x 0,9 = 75,31 * 0,9 = 67,779
(3,658 + 8,752) x (100 - 92,1) = 12,41 x 7,9 = 92,039
1 2 1
2010-02-04T20:32:36+01:00
A)3,6+0,84=4,44
b)19,24-9,86=9,38
c)89,4*2,5=223,5
d)32,7-19,43=13,27
e)75,3*0,9=67,77
f)12,41*7,9=98,039
1 2 1