Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-04T20:33:34+01:00
1)
5 km = 5000m
5000:5=1000 s
1000s : 60 = 16 min 40sek
2)
252km = 252000m
252000:30=8400sek
8400:60=140min = 2h 20 min
6 3 6
2010-02-04T20:34:19+01:00
1)V=s/t
t=s/v=5000m/5m/s=1000s= 16 min 40 s

2)
t=s/v=252000m/30 m/s=8400s=140 min= 2h i 20 min
3 2 3
2010-02-04T20:38:38+01:00
V=s/t

v=5m/s
s=5km= 5000m

po przekształceniu:
t=s/v
t=5000/5=1000s
t=1000s/60= 16 min. 40 sek.




v=30m/s
s=252km=252000m
t=s/v
t=252000/30
t=8400 s
t=140 min.
t=2h 20 min.
3 2 3