Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:41:38+01:00
1. To, co warto zrobić, zasługuje też na to, aby zrobić to dobrze. - jeśli uznasz jakąś rzecz lub czynność za wartą uwagi i czasu, wykonaj ją jak najlepiej. Skoro została ona przez ciebie wyróżniona zasługuje na to, aby włożyć w nią całą swoją siłę i wszelkie umiejętności. To co robisz rób dobrze i dokładnie.

2. Czego dziecko nie dostanie, rzadko umie potem dać innym ludziom.

3. Błędem jest sądzić, że różnica pomiędzy mądrością a głupotą ma cokolwiek wspólnego z różnicą między wiekiem dojrzałym a młodością.

4. Mieć słuszne poglądy i nie realizować ich, to jakby nastawiać zegarek, który nie chodzi.

5. Brakiem odwagi jest wiedzieć co prawe, lecz tego nie czynić
1 5 1
2010-02-04T20:44:34+01:00
1)Dla ludzi naprawdę wielkich nie ma większej radości od tj, gdy drugim mogą sprawić radość.
2)Szczęście człowieka na Ziemi zaczyna się dlań wtedy, gdy zapominając o sobie zaczyna żyć dla innych.
3)Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia.
4)Mówienie prawdy jest bolesne. Lecz być zmuszonym do kłamstwa, jest czymś o wiele gorszym.
5)Tak naprawdę kochamy bowiem to, czego boimy się utracić oznacza to że najbardziej kochamy tych ludzi których straty nigdy nie potrafilibyśmy sobie wyobrazić.
1 3 1