Odpowiedzi

2010-02-04T20:40:17+01:00
2010-02-04T20:42:19+01:00
Jechalibyśmy ruchem jednostajnym prostoliniowym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:56:56+01:00
Witam
Niestety, nie ruchem jednostajnie przysp.
Poruszałby się ruchem harmonicznym z przyspieszeniem harmonicznym a
wprost proporcjonalnym do odległości od środka Ziemi i przeciwnie skierowanym
do wychylenia z tego położenia. Oznacz to, że przysp. nie byłoby stałe jak to jest w ruchu jednost. przysp. Ciało zaczynałoby od vo = 0 , przyspieszało, a w środku Ziemi osiągaloby I prędkość kosmiczną 7,9km/s, po czym zaczynałoby
wyhamowywać i przy powierzchni Ziemi z drugiej strony kuli ziemskiej
zatrzymałby się, by następnie rozpocząć cykl od nowa. Rozwiązanie mojego porzednika jest niestety SPAMEM.
pozdrawiam
czarnadziura
2 5 2