Odpowiedzi

2010-02-04T20:46:09+01:00
Znanym dla każdego przykładem będzie Ebenezer Scrooge który jest głównym bohaterem książki pt. " Opowieść wigilijna"
A także Harpagon z książki pt. " Skąpiec"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:50:46+01:00
1.Ebenezer Scrooge ("opowieść wigilijna"- karol dickens)
2.Paweł Obarecki ("siłaczka"- stefan żeromski)
3. Mały książe ("mały książe"- antoine de saint exupery)
4.Balladyna ("balladyna'- juliusz słowacki)
5. Harpagon ("skąpiec"- Molier)
2010-02-04T20:56:03+01:00
Balladyna ( juliusz słowacki)
Harpagon (Molier)
Mały książe (antoine de saint exupery)