Odpowiedzi

2010-02-04T20:52:10+01:00
V=1/3*64*10=213,3
d=8√2=11,31
k²=(4√2)²+100
k²=132
k=√132=11,49

Pozdrawiam
47 4 47
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:53:51+01:00
Przekątna podstawy=d
d=a√2=8√2

½d=4√2

wysokośc ostrosłupa tworzy z krawedzią boczną c i ½ d podstawy Δ prostokatny
z pitagorasa obliczam krawędź c
c²=10²+(4√2)²
c²=100+32
c=√132=2√33
krawędź boczna ma 2√33

v=⅓a²h=⅓×8²×10=213⅓j.³
47 3 47
2010-02-04T20:59:16+01:00
A.
V= 1/3* Pp*H
V= 1/3*32*10=106.6
b.
8 pierwiastków z 2.. (to jest z wzoru)
c.
(4 pierwiastków za 2) o kwadratu = x kwadrat
32*100= x kwadrat
3200= x kwadrat
x= 56,57
29 3 29