Odpowiedzi

2009-10-07T20:17:58+02:00
Ma ono gruby oraz bardzo twardy konar .Wielkie i bujne rozgałęzienie i coś tam jeszcze wymyślisz .
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-07T20:18:31+02:00
Jednym z moich ulubionych drzew jest klon. Zwłaszcza podoba mi się jesienią, kiedy jego liście zmieniają kolor. Są wtedy różnobarwne i przypomina mi o nadchodzącej już jesieni.Jego kwiaty są zielono żółtawe, gwiazdkowate, zebrane we wzniesione baldachogrona, owoce symetryczne skrzydlaki “noski”. Natomiast liście 5-7 klapowe, wcięcia między klapami zaokrąglone. Klapy ostro zakończone. Korę ma szarobrunatną, podłużną i wysoko spękaną.


4 4 4
2009-10-07T20:25:53+02:00
Wierzba- ma długie gałezie pochylone w dół, bardzo małe listki, owocami są szare małe bazie. Rozkwita wczesną wiosną. Najpierw rosną bazie a później dopiero liście
1 1 1