Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:12:34+01:00
Rośliny: mchy, porosty, krzewinki, rośliny kwiatowe (dokładniej np. borówki, chrobotek reniferowy, karłowate brzozy i wierzby)

Zwierzęta: lemingi, renifery, zające bielaki, gronostaje, woły piżmowe, łasice, wilki, sokoły, jaszczurki, lisy polarne;
2010-02-04T21:13:14+01:00
Renifer, wół piżmowy , zając bielak ,sowa śnieżna
Rośliny wierzby mchy, porosty, krzewinki
1 1 1