Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:53:27+01:00
A.
{x=y-1
{x+2y-2x-3=-x

{x=y-1
{3x+2y-3=-x

{x=y-1
{3x+x+2y=3

{x=y-1
{4x+2y=3

{x-y=-1 / *2
{4x+2y=3

{2x-2y=-2
{4x+2y=3

6x=1 / :6

2010-02-04T21:12:11+01:00
A){x=y-1
{x+2y-2x-3=-3

x=y-1
y-1+2y-2y-2-3=-3

x=y-1
y-6=-3+6

x=y-1
y=3

x=2
y=3

B){x+2y-3=0
{x-2y+2x-3=-1
_____________
4x-6=-1/+6
4x=5
x=1.25

1.25+2y-3=0
-1.75+2y=0/+1.75
2y=1.75
y=0.875

spr.1.26+1.75-3=0
s=vt
v=s/t
t=s/v

R=U/I
u=RI
I=u/R

1/x=1/f1+1/f2 /*x
1=1/f1+1/f2*x /dzielojne 3/4
1.5=2f1+2f2*4/3x / dzielone 2
0.75=f1+f2*8/3x
0.75/(f2*8/3x)=f1

0.75/f1=f2*8/3x
(0.75/f1)/(8/3x)=f2

2.25=3f1+3f2*8x
x=(2.25-3f1-3f2)/8