Odpowiedzi

  • ABAP
  • Początkujący
2010-02-04T20:49:02+01:00
Być poborznym jak Pan Bóg, szanować bliżniego
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:54:34+01:00
Pana Boga w jego sprawiedliwości i miłosierdziu mogę naśladować na wiele sposobów. Jeśli ktoś zrobi mi coś złego, na jego zły uczynek ja powinienem odpowiedzieć dobrem i miłosierdziem wybaczając mu jego postępek. Bóg jest sprawiedliwy, więc ja też nie mam prawa nikogo oskarżać bez żadnych konkretnych dowodów. Grzesznikowi powinienem okazać dobre serce i postarać się go zmienić, wybaczając mu również wszystkie potknięcia. Miłosierdzie to zmiłowanie i szlachetność, więc powinienem kierować się w życiu właśnie tymi zasadami.
4 3 4