Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:00:30+01:00
Zad 1 . Albania , wzgórza : Awenty i Janikulum , Kwirynalskie, Wimilanskie , Ekswilińskie.
zad 2 . Według mnie najważniejszej reformy w Rzymie dokonał Numa Pompiliusz który nie prowadził żadnych wojen ale jego zasłużył sobie dla na rodu nie mal tak jak Romulus który założył Rzym . Ponieważ nadał Rzymianom prawa i obyczaje im złagodził oraz uporządkował kalendarz oraz ustanowił w Rzymie nieskończoną liczbę świąt i świątyń .
:) Prosze ja to zad już miałam i dostałam za nie 5 ;))
2010-02-04T21:00:52+01:00
Zad. 1
Wzgórze Celijskie, Wzgórze Awetyn i Janikulum Wzgórze Kapitolińskie Wzgórze Kwirynalskie Wiminalskie Eskwilińskie
zad.2
Moim zdaniem Numa Pompiliusz, ponieważ uporządkował kalendarz i nie prowadził wielu wojen.Złagodził prawa i obyczaje.
To moje zdanie.
Mam nadzieję, że Ci pomogłam....
Pozdrawiam
My tych zadań nie rozwiązujemy tylko niektóre.........