Odpowiedzi

2010-02-04T21:27:52+01:00
1h = 15 st.
12h-8h=4h
4h = 60 st.

Odp.: Statek leży na długości geograficznej 60 st. W.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:38:55+01:00
Dane:
-8.00 czas na statku,
-12.00 czas w Londynie,
-Londyn(0 stopni),
-1 stopień = 4 minuty,
-czas cofa się z wschodu na zachód,
Rozwiązanie

12.00-8.00=4h różnicy między Londynem, a statkiem

4*60=240 min.

240 : 4 min = 60 stopni różnicy między Londynem a statkiem

0 stopni (Londyn) - 60 stopni = 60 stopni W

Odp.Statek znajduje się na szerokości geograficznej 60 stopni W.
1 5 1