Błagam o więcej takich przykładów :


British English American English
1 biscuits cookies
2 film move
3 mum mom
4 petrol gas
5 shop store
6 sweets candy




pilne na jutro . sory ze tak malo punktow bo tylko 15 ale nie mam wiecej na koncie ; p ... z gory thx za odpowiedzi ....

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T20:56:54+01:00
Centre center
litter liter
metre meter
theatre theater
colour color
trousers pants
flat apartment
holiday semestr
motorway highway
shopping center shopping mall
lift elvator
1 4 1
2010-02-04T21:01:29+01:00
BE - AE - POLISH
analyse - analyze - analizować
behaviour - behavior - zachowanie
cheque - check - czek
centre - center - centrum
defence - defense - obrona
install - instal - instalować
manoeuvre - maneuver - manewr
metre - meter - metr
mould - mold - pleśń
programme - program - program
skilful - skillful - zręczny, umiejętny
traveller - traveler - podróżnik
2010-02-04T21:04:58+01:00
Apartament flat mieszkanie
bathroom loo/wc ubikacja
can tin puszka
diaper happy szczęśliwy
elevator lift winda
fries chips frytki
gas petrol benzyna
subway undergoud metro
analyse - analyze - analizować
behaviour - behavior - zachowanie
cheque - check - czek
centre - center - centrum
defence - defense - obrona
install - instal - instalować
manoeuvre - maneuver - manewr
metre - meter - metr
mould - mold - pleśń
programme - program - program
skilful - skillful - zręczny, umiejętny
traveller - traveler - podróżnik centre center
litter liter
metre meter
theatre theater
colour color
trousers pants
flat apartment
holiday semestr
motorway highway
shopping center shopping mall
lift elvator
1 5 1