Odpowiedzi

2010-02-04T21:00:49+01:00

33 = 3*10+3
60= 10*3+10*3
3=3+0
600= 3 * 100 + 3* 100
963= 3 * 100 + 3* 100+ 3* 100+10*3+10*3+3
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T21:01:00+01:00
0:
100 -100= 0
10-10=0
3-3=0
33:
3+10*3=30
60 :
3 *10+3*10=60
100-(30+10)=60
100-30-10
600:
100*3+100*3=600
100+100+100+100+100+100=600
963:
100+100+100+100+100+100+100+100+100+10+10+10+10+10+10+3=
=963
10*100-10-10-10-3-3=963
3:
3-0=3
1 5 1